Avon - Perfectly Flesh



6 megjegyzés
gondoltam írok erről a lakkról, mert habár nagyon tetszik egy hatalmas csalódás is egyben.
maga  a lakk szépen fed,  hamar szárad, szép színe van de a reklámszöveghez már nem hű, ugyanis nemhogy 2 hétig nem tart de már másnap elkezdett lepattogzódni a körmöm végén, majd harmadnap egy rétegben, mint egy öntapadós fólia jött le a körmeimről.



ki tudja, lehet az alkoholozás miatt. majd még ha használom és nem ugyanez lesz az eredmény szólok! :D
elnézést a képek minőségéért de hirtelen csak a telefonomat találtam meg a sok fényképezőgép közül. :D

6 megjegyzés:

pipacs at: 2012. május 23. 23:27 írta...

Nekem is megvan ez a lakk, több napig bírta, úh szerintem az alkohol a ludas.

Barta Veronika at: 2012. május 24. 8:06 írta...

Kifejezetten nem szeretem az Avon lakkokat, az ár-minőség arány nagyon nincs a helyén. Szerintem. :/

Elinore at: 2012. május 24. 9:17 írta...

ha valóban így van, akkor legalább ez is egy jó tapasztalat volt.
amúgy ugyanilyen fóliásan jött le ma egy másik lakkom, de egy hét után. a fedőlakkra tippelek, a hámló effektus miatt. :) kevesebb lemosó fogy! :D :P

Elinore at: 2012. május 24. 9:20 írta...

egyelőre ennyi tapasztalatom van a szóban forgó lakkokkal kapcsolatban, de az ára nekem sem tetszik, akciósan adtam érte 10 Lejt, de még annyit sem ér. :S

djkaty at: 2012. június 10. 8:21 írta...

Próbáld ki alkohol nélkül, érdekelne, hogy úgy mit mutat. :-)

Elinore at: 2012. június 10. 8:44 írta...

meglesz, én is kíváncsi vagyok! :)

Megjegyzés küldése

newer post older post